Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15386
Title: | Структура освітньої організації як об’єкт управління |
Authors: | Щербак, І. А. |
Keywords: | освітній менеджмент;викладацькі процеси;управління процесом навчання;модель управління;професійні знання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 255-256 |
Abstract: | Практичний досвід освітніх установ показує, що управління в освітніх установах, як правило, здійснюють директор, його заступники з навчально-виховної та наукової роботи, керівники системи методичної служби конкретного циклу предметів. Освітній менеджмент у традиційній класифікації схем функціонального складу передбачає залучити до управління вчителя освітніх установ, оскільки в умовах школи, яка розвиває та розвивається, дещо змінилася його роль: учитель – не просто головна дійова особа в оновленні педагогічного процесу, він – організатор навчально-пізнавальної діяльності учнів у кожному конкретному класі. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15386 |
Appears in Collections: | Публікації студентів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Щербак І.А. Структура освітньої організації як об’єкт управління.pdf | 429.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.