Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15349
Title: Формування іміджу підприємства як фактор його конкурентоспроможності
Authors: Глущенко, М. В.
Keywords: імідж організації;зовнішній імідж;внутрішній імідж;формування іміджу підприємства
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 209-210
Abstract: Як тільки в організації виникають питання хто ми, чим ми кращі чи в чому наша відмінна риса перед конкурентами, можна сміливо говорити про початок формування іміджу. Імідж організації необхідно грамотно, поетапно збудувати, сформувати як внутрішній, так і зовнішній імідж компанії, так як саме він допоможе скоротити багато ризиків підприємства, збільшити прибуток, дозволить зайняти гідну нішу на ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15349
Appears in Collections:Публікації студентів

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.