Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15347
Title: Особливості управління рекламною діяльністю меблевих підприємств
Authors: Вікторова, В. С.
Scientific director: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Schevchuk, Olena
Keywords: реклама;копірайтер;рекламна діяльність;рекламні стенди;маркетолог
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 207
Abstract: Слід зазначити, що рекламна діяльність не повинна складатись виключно зі статистичних даних та аналізів. Вона повинна включати також творчий підхід та нестандартні ідеї. Завдяки цьому споживачі дійсно починають цікавитись продукцією та активніше купують пропоновані товари
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15347
Appears in Collections:Публікації студентів

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.