Ефективне управління рекламною діяльністю підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

ТДАТУ

Анотація

Рекламна компанія не повинна йти врозріз із загальноприйнятим планом стратегічного розвитку організації, а її ефективність має обумовлюватися правильністю і привабливістю побудови рекламного звернення. З одного боку, людям подобається прозорість виробництва, яскрава упаковка і креативні відеоролики просування продукту, а з іншого, надмірно нав’язлива реклама скоріше піддається критиці, ніж сприяє великому інтересу чи схваленню, тому варто з обережністю використовувати рекламні інструменти.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By