Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15343
Title: Ефективне управління рекламною діяльністю підприємства
Authors: Бондаренко, К. С.
Scientific director: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Schevchuk, Olena
Keywords: процес управління рекламною діяльністю;рекламна політика;реклама
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 202-203
Abstract: Рекламна компанія не повинна йти врозріз із загальноприйнятим планом стратегічного розвитку організації, а її ефективність має обумовлюватися правильністю і привабливістю побудови рекламного звернення. З одного боку, людям подобається прозорість виробництва, яскрава упаковка і креативні відеоролики просування продукту, а з іншого, надмірно нав’язлива реклама скоріше піддається критиці, ніж сприяє великому інтересу чи схваленню, тому варто з обережністю використовувати рекламні інструменти.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15343
Appears in Collections:Публікації студентів

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.