Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15063
Title: Використання технології диференційованого навчання на заняттях з англійської мови в немовних закладах вищої освіти
Other Titles: Implementation the technology of differentiated learning in english classes in the non-linguistic institution of higher education
Authors: Кравець, Олена Олександрівна
Кравец, Елена Александровна
Kravets, Olena
Keywords: різнорівнева група;диференційоване навчання;групова робота;диференційоване завдання;mixed-ability group;differentiated training;grouping;differentiated task
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Актуальні питання гуманітарних наук;Вип. 36, т. 2 (С. 95-100)
Abstract: UK: У статті розглядаються проблеми навчання англійської мови у немовних закладах вищої освіти в різнорівневих групах. Наголошується, що цей вид роботи завжди є викликом для викладача. На це впливає багато факторів, таких як практично нульова мотивація до вивчення мови випускників сільських шкіл, їх низький рівень знань, невміння вчитися, страх перед аудиторією, якщо присутня людина з вищим рівнем знань, та найголовніше, у 90 відсотках випадків це різнорівневі групи. Різнорівневі вони не тільки за рівнем знань, але й за бажанням вчити мову, самостійно працювати, готуватися до занять, за психологічними характеристиками та індивідуальними особливостями. На жаль, не завжди здобувач вищої освіти з високим рівнем знань бажає працювати над розвитком своїх мовних навичок далі, особливо коли він найсильніший у групі. Завданням викладача є формування мотивації до навчання, підбір тих підручників, зміст яких є сучасним та цікавим для студента, з одного боку, та включає різнорівневі вправи з урахування знань студентів – з іншого, вміння на основі однієї вправи скласти завдання з різним рівнем складності, вміння створити психологічно комфортну обстановку для кожного студента. Метою статті є проведення аналізу проблем, які виникають у роботі з різнорівневими групами; надання характеристики типам диференціації і видам диференційованих завдань на заняттях з англійської мови; аналіз видів диференціації, які можна використовувати на занятті з англійської мови, та підручників, які пропонують диференційовані завдання, та надання власних прикладів диференційованих інструкцій. Стаття дає визначення поняття «диференціація», характеризує та розглядає доцільність використання на занятті її типів та видів. Проводиться аналіз робіт зарубіжних учених з метою знайти найкращий варіант методу диференціації для адаптації і використання в наших умовах. Автор проводить аналіз проблем, з якими стикається викладач у роботі з різнорівневими групами на заняттях з англійської мови. Надається огляд підручників, які можна використовувати у закладах вищої освіти в різнорівневих групах, розглядаються авторські додаткові вправи до завдань запропонованих підручників. Розглядається роль викладача у разі модерування роботи в різнорівневій групі. EN: The article deals with the problem of English language learning in mixed-ability group in non-linguistic institution of higher education. It is noted that it is always a challenge for a teacher. It is affected by many factors, such as absence of motivation to study the English language of rural schools’ graduates, their low level of knowledge, inability to study, fear of the audience, especially, if there is a person in a group with a higher level of knowledge, and the most important, the problem which exists in 90 percent of cases, it is a mixed-ability group. We name them “mixed-ability” when it is spoken not only about the students’ level of knowledge, but also about their desire to learn the language, to work independently, prepare for classes, psychological and individual characteristics. Unfortunately, sometimes students with high level of knowledge do not want to develop their linguistic skills further, especially, when they are the strongest in the group. The teacher’s tasks are the formation of motivation to study, the selection of those textbooks for students, whose contents are modern and interesting, on one hand, and includes mixed-ability exercises, taking into account students’ knowledge of language, on the other hand, the ability, based on one exercise, draw up a task with a different level of complexity, the ability to create psychologically comfortable atmosphere for each student. The purpose of the article is to analyze problems that arise when working with mixed-ability groups. Providing characteristics of types of differentiation and types of differentiated tasks in English classes. Differentiation types that can be used for English class and textbooks that offer differentiated tasks and supporting own examples of differentiated instructions are suggested. The article provides a definition of the concept of “differentiation”, characterizing and considering the expediency of using its types and species. The analysis of foreign scientists’ works is conducted with the aim to find the best variant of the differentiated method for an adaptation and use in our conditions. The author conducts an analysis of the problems faced by a teacher when working with mixed-ability groups in English classes. A review of textbooks that can be used in higher education institutions in mixed-ability groups are provided and author’s additional exercises to the tasks of the proposed textbooks are considered. The role of the teacher in a moderating work in a mixed-ability group is considered.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15063
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aphn-journal.in.ua_№36_2021 том 2-95-100.pdf710.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.