Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801
Title: | Фізичний експеримент як засіб розвитку soft skills у студентів інженерних спеціальностей |
Authors: | Сосницька, Наталя Леонідівна Сосницкая, Наталья Леонидовна Sosnytska, Natalia Данченко, Микола Миколайович Данченко, Николай Николаевич Danchenko, Mykola Рожкова, Олена Павлівна Рожкова, Елена Павловна Rozhkova, Olena |
Keywords: | soft skills;студенти;досвід;фізичний експеримент;дослідження;вміння |
Issue Date: | 2020 |
Series/Report no.: | Освіта та наука : пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;С. 251-255 |
Abstract: | Головним результатом ефективної системи професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема інженерних спеціальностей, є вмотивовані активні здобувачі кваліфікацій, які прагнуть неперервного професійного розвитку, самореалізації та кар’єрного зростання. Тому навчання студентів має відбуватися з урахуванням не лише hard skills «жорстких» навичок (фундаментальних компетенцій) їхнього професіоналізму, але й soft skills – «м’яких» навичок (компетенцій). Формування та розвиток soft skills передбачає отримання студентом певного досвіду (або актуалізації наявного), формування вміння робити узагальнення (абстракції) на основі обговорення та застосовувати висновки в діяльності за фахом. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801 |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МАТЕРІАЛИ_КОНФЕРЕНЦІЇ_ 1.pdf | 864.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.