Фізичний експеримент як засіб розвитку soft skills у студентів інженерних спеціальностей
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Головним результатом ефективної системи професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема
інженерних спеціальностей, є вмотивовані активні здобувачі кваліфікацій, які прагнуть неперервного
професійного розвитку, самореалізації та кар’єрного зростання. Тому навчання студентів має
відбуватися з урахуванням не лише hard skills «жорстких» навичок (фундаментальних компетенцій)
їхнього професіоналізму, але й soft skills – «м’яких» навичок (компетенцій). Формування
та розвиток soft skills передбачає отримання студентом певного досвіду (або актуалізації наявного),
формування вміння робити узагальнення (абстракції) на основі обговорення та застосовувати висновки в діяльності за фахом.