Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14792
Title: Бізнес в соціальних мережах: особливості та проблеми
Authors: Лисак, Г. Є.
Keywords: соціальні мережі;бізнес;інтернет-маркетинг;реклама
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 106
Abstract: Соціальні мережі як бізнес-середовище привабливі тим, що відрізняються не тільки низьким порівняно з оффлайновим порогом входження для нових гравців, але і пропонують дуже широкий спектр напрямків роботи, а також у більшості випадків не вимагає прив’язки до певного місця. Вести свої справи ви можете не тільки з будь-якого міста, а навіть з іншої країни, особливо якщо всі процеси чітко опрацьовані, а робота з дзвінками і відправка товарів делеговані досвідченим співробітникам.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14792
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисак_Лисак.pdf432.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.