Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14753
Title: Особливості формування стратегій малих торговельних підприємств
Authors: Кузнєцова, К.
Завадських, Ганна Миколаївна
Завадских, Анна Николаевна
Zavadskykh, Hanna
Keywords: торгівля;торговельні підприємства;ринок;стратегічне управління;товар;постачальники
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Прагматизм у підготовці майбутніх підприємців: матеріали ІІІ науково-практичної конференції;С. 85-89
Abstract: Торгівля є однією з галузей економіки, що розвивається найбільш динамічно і має суттєвий вплив на розвиток економіки України. В умовах посиленням конкуренції на ринку та загострення проблеми виживання підприємства, умови забезпечення підтримки динамічного розвитку торговельного підприємства потребує чіткої та ефективної стратегії розвитку. Для будь-якого формату торговельної діяльності бачення довгострокової перспективи дозволяє торговому підприємству уникнути ускладнень та проблем, які можуть виникати при домінуванні короткострокових цілей та операційних задач.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14753
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Завадських, Кузнєцова (Прагматизм).pdf1.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.