Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708
Title: Роль мислення як результат впровадження soft skills під час дистанційної освіти
Authors: Якунічева, Анастасія Юріївна
Якуничева, Анастасия Юрьевна
Yakunicheva, Anastasiia
Keywords: мислення;пізнання;soft skills;активне навчання;дистанційне навчання;thinking;cognition;soft skills;active learning;distance learning
Issue Date: 2021
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 353-357
Abstract: UK: Визначено відмінності між інформацією та знаннями, виявлена роль мислення, що виникає у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено значення, що вносять здобуті soft skills, як додаткові компетенції за умов дистанційного навчання. EN: We identified the differences between information and knowledge, identified the role of thinking as a result of the process of educational and cognitive activities. Set the value of soft skills as additional competencies in terms of distance learning.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Якунічева 353-357.pdf488.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.