Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708
Title: | Роль мислення як результат впровадження soft skills під час дистанційної освіти |
Authors: | Якунічева, Анастасія Юріївна Якуничева, Анастасия Юрьевна Yakunicheva, Anastasiia |
Keywords: | мислення;пізнання;soft skills;активне навчання;дистанційне навчання;thinking;cognition;soft skills;active learning;distance learning |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мелітополь: ТДАТУ |
Series/Report no.: | Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 353-357 |
Abstract: | UK: Визначено відмінності між інформацією та знаннями, виявлена роль мислення, що виникає у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено значення, що вносять здобуті soft skills, як додаткові компетенції за умов дистанційного навчання. EN: We identified the differences between information and knowledge, identified the role of thinking as a result of the process of educational and cognitive activities. Set the value of soft skills as additional competencies in terms of distance learning. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708 |
Appears in Collections: | кафедра Геоекологія та землеустрій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Якунічева 353-357.pdf | 488.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.