Інноваційна активність як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Нестеренко, Світлана Анатоліївна
Нестеренко, Светлана Анатольевна
Nesterenko, Svitlana
Ковганко, А.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
У ринковій економіці інновації являють собою ефективний засіб конкурентної боротьби ведуть до створення нових потреб, зниження собівартості продукції, притоку інвестицій, підвищенню іміджу (рейтингу) виробника нових продуктів, відкриття і захоплення нових ринків, в тому числі і
зовнішніх. Ключовим завданням розвитку економіки є інноваційне оновлення технологій і виробленої продукції. Це основа економічного зростання, задоволення постійно зростаючих потреб населення в різноманітних і якісних товарах і послугах. У цих умовах інноваційною діяльністю повинні займатися
всі організації, усі суб'єкти господарювання. Інноваційна діяльність забезпечує їм конкурентні переваги, сприяє зміцненню та розширенню їх положення на ринку.