Визначення цілей навчання в процесі професійної підготовки майбутнього агроінженера
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UK: Дослідження присвячено проблемі визначення цілей навчання в процесі організації професійної підготовки майбутнього агроінженера. Встановлено, що цілі формуються через результати навчання, визначаються освітньою програмою та реалізуються в навчальному плані. Доведено, що діагностичність є ключовою характеристикою цілей навчання. Обґрунтовано необхідність врахування зовнішніх та внутрішніх цілей. Встановлено, що орієнтованість на компетентнісний підхід до підготовки агроінженера зумовлює проєктування стратегічних, тактичних та оперативних цілей. EN: The study is devoted to the problem of determining the learning goals in the process of agricultural engineering students training. It was established that goals are formed through learning outcomes, determined by the educational program and implemented in the curriculum. It has been proven that diagnostics is a key characteristic of the learning goal. The necessity of taking into account external and internal goals was substantiated. It was established that the focus on the competence approach to the training of agricultural engineers determines the design of strategic, tactical and operational goals.