Економічний механізм розрахунку вартості та просування туру в контексті туроператорської діяльності підприємства

Анотація

Туризм – це сучасна світова економічна індустрія, що акумулює в собі величезну долю фінансових, соціально-культурних, інтелектуально-трудових та інших складових ресурсного потенціалу, дослідження яких є необхідною умовою їх раціонального та ефективного використання. Тому питання організації туроператорської діяльності в практичній сфері туріндустрії, зокрема формування цікавих та якісних туристичних продуктів, які б задовольняли потреби сучасних і одночасно вибагливих туристів є важливими, своєчасними та актуальними для дослідження. Це в повній мірі можна віднести до вивчення механізму створення і просування туристичного продукту.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By