Особливості економічного аналізу сучасної фірми у контексті розвитку малого бізнесу

Анотація

Сучасна торгівля – це одна з найважливіших галузей економіки, а невеликі фірми – найтиповіші представники торгової сфери, головною метою яких є забезпечення населення та інших підприємств необхідними для задоволення потреб товарами і сировиною, а також формування прибутку для підприємця. Ефективність динамічного розвитку окремих торговельних підприємств є дуже важливою для розвитку економіки України в цілому, а ступінь розвитку регіональних ринків значно впливає не тільки на загальний розвиток економіки, а й на стан виробництва і якість життя населення. Це положення в повній мірі можна віднести і до ринку нафтопродуктів, учасником якого є досліджуване мікро- підприємство. Цим і обумовлюється актуальність економічного аналізу торговельної фірми, що працює на ринку нафтопродуктів.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By