Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14597
Title: Особливості економічного аналізу сучасної фірми у контексті розвитку малого бізнесу
Authors: Краснодєд, Тетяна Леонідівна
Краснодед, Татьяна Леонидовна
Krasnodied, Tetiana
Keywords: сучасна торгівля;сировина;товари;економіка України;регіональні ринки;якість життя населення
Issue Date: 2020
Publisher: СІЕУ
Series/Report no.: Проблеми формування та реалізації регіональної економіки: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 26 вересня 2020 р.);С.77-81
Abstract: Сучасна торгівля – це одна з найважливіших галузей економіки, а невеликі фірми – найтиповіші представники торгової сфери, головною метою яких є забезпечення населення та інших підприємств необхідними для задоволення потреб товарами і сировиною, а також формування прибутку для підприємця. Ефективність динамічного розвитку окремих торговельних підприємств є дуже важливою для розвитку економіки України в цілому, а ступінь розвитку регіональних ринків значно впливає не тільки на загальний розвиток економіки, а й на стан виробництва і якість життя населення. Це положення в повній мірі можна віднести і до ринку нафтопродуктів, учасником якого є досліджуване мікро- підприємство. Цим і обумовлюється актуальність економічного аналізу торговельної фірми, що працює на ринку нафтопродуктів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14597
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.