Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14554
Title: Теоретичні основи маркетингу підприємств готельного бізнесу
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Лактіонова, Є. Є.
Keywords: готельний бізнес;маркетинг послуг;готельні послуги;маркетингова діяльність
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Черкаси, 22 квітня 2021 року);С. 144-145
Abstract: В умовах нестабільного ринкового середовища, конкуренція носить глобальний характер і основною метою більшості підприємств готельного бізнесу стає підвищення ефективності їх діяльності і завоювання провідних позицій на ринку. У цих умовах зростає роль використання комплексу маркетингу, спрямованого на встановлення відповідності цілей виробників готельних послуг до мінливих вимог ринку і постійне підвищення їх конкурентоспроможності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14554
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf298 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.