Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14544
Title: | Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища на основі синергетичного підходу |
Authors: | Олексенко, К. Б. |
Keywords: | готовність;проєктування навчального середовища;синергетичний підхід;учитель початкової школи;readiness;designing of the learning environment;synergetic approach;primary school teacher |
Issue Date: | 2021 |
Series/Report no.: | Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 139-143 |
Abstract: | UK: Розглянуто формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища на основі синергетичного підходу, а саме: визначено принципи й напрями використання положень синергетики у моделюванні освітнього процесу як фактору зовнішнього впливу та сприяння подальшому саморозвитку здобувачів вищої освіти. EN: The formation of the readiness of future primary school teachers to design the learning environment on the basis of a synergetic approach is considered, namely: the principles and directions of using the provisions of synergetics in modeling the educational process as a factor of external influence and promoting the further self-development of higher education seekers are determined. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14544 |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь-140-144.pdf | 282.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.