Парадигма студентоцентрованого навчання фізики в системі професійної підготовки фахівців інженерних спеціальностей

Анотація

Організація освітнього процесу на засадах методологічних підходів (системного синергетичного, компетентнісного, діяльнісного, особистісно орієнтованого) та загальних дидактичних і специфічних принципах професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних галузей передбачає реалізацію нової парадигми навчання Європейського простору вищої освіти – студентоцентрованого навчання. За таких умов, студентоцентроване навчання фізики визначаємо як середовище для самореалізації особистості, яке має більшою мірою ґрунтуватися на суб’єкт-суб’єктній основі, коли посилена і чітко виділена роль самого здобувача вищої освіти в освітньому процесі.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By