Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14414
Title: | Гейміфікація як інструмент навчання іноземної мови у закладах вищої освіти |
Authors: | Супрун, Олена Миколаївна Супрун, Елена Николаевна Suprun, Olena |
Keywords: | gamification;e-learning;interactive methods of teaching;game mechanics;teaching ESP;enhancing learning;motivation |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Мелітополь, 20 травня 2021 р.);С. 167-172 |
Abstract: | The article considers the prospects of introducing gamification into the educational process while teaching foreign languages in higher education institutions. The main components of the gamification process and elements of its implementation are looked into, the positive factors of using the principles of gamification for enhancing e-learning and the independent work of students in the context of distance and blended learning are described. An overview of resources for gamification of the educational process is provided. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14414 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Супрун Олена.pdf | 647.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.