Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14406
Title: | Технологія тестового контролю результатів навчання студентів електротехнічних спеціальностей |
Authors: | Лузан, П. Г. Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатольевна Titova, Olena |
Keywords: | навчання студентів;електротехнічні спеціальності;тестовий контроль;заклади вищої освіти;здобувачі вищої освіти |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мелітополь: ТДАТУ |
Series/Report no.: | Сучасний стан та перспективи розвитку електротехнічних систем: матеріали IІI Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції пам’яті В. В. Овчарова (Мелітополь, 15 квітня - 29 квітня 2021 р.);С. 114-115 |
Abstract: | Контроль і оцінювання в освітньому процесі закладу вищої освіти є одним із найважливіших засобів мотивації і стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Об’єктами контролю у процесі компетентнісно зорієнтованого навчання є знання про навколишній світ, взаємозв’язки і відношення між ними; уміння та навички застосовувати здобуті знання на практиці; досвід творчої діяльності; ціннісні ставлення тощо. Результати аналізу наукових джерел дають підстави стверджувати, що в наявних наукових працях відсутня єдність думок учених щодо розроблення об’єктивних, валідних, надійних методів, форм і технологій оцінювання компетентнісних досягнень студентів. Грунтовних методичних розробок потребує і педагогічна практика: узвичаєні, усталені роками методи і форми перевірки знань виявилися вкрай обмеженими для оцінювання компетентнісних досягнень студентів. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14406 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали IІI_Всеукр_наук-практ_інтернет-конференції 15-29_04_2021-114-115.pdf | 630.17 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.