Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравець, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorКравец, Елена Александровна-
dc.contributor.authorKravets, Olena-
dc.date.accessioned2021-06-07T06:26:04Z-
dc.date.available2021-06-07T06:26:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14398-
dc.description.abstractTheses consider the conditions for creating a comfortable psychological atmosphere for teaching students foreign languages. Particular attention is paid to the need, firstly, to respect the student's personality, secondly, to allow him to express his thoughts in a foreign language, but if necessary, to give him a possibility to complete his opinion in his native language, and thirdly, to develop teamwork skills. An example of an exercise that helps to involve all participants in the learning process in monologue speech is given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Мелітополь, 20 травня 2021 р.);С. 173-175-
dc.subjectcomfortable psychological atmosphereuk
dc.subjectrespect the student's personalityuk
dc.subjectinvolve all participants in the learning processuk
dc.titleПередумови створення психологічної атмосфери для активізації монологічного та діалогічного мовлення здобувача вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Кравець Олена.pdf643.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.