Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14262
Title: Інтерактивні методи викладання англійської мови у літньому таборі
Other Titles: Interactive methods of teaching english in a summer camp
Authors: Шевченко, Світлана Петрівна
Шевченко, Светлана Петровна
Shevchenko, Svitlana
Keywords: інтерактивні методи;літні табори;викладання англійської;творчий підхід;інтерактивні завдання;заняття інтерактивної спрямованості;interactive methods;summer camps;teaching English;creative approach;interactive activities;interactive classes
Issue Date: 2020
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Series/Report no.: Гірська школа Українських Карпат: наукове фахове видання з педагогічних наук;№ 23 (С. 32-35)
Abstract: UK: Статтю присвячено дослідженню переваг викладання англійської мови у літніх таборах з урахуванням особистісно орієнтованого напрямку методики викладання, що є невід’ємною частиною інтерактивних методів навчання іноземної мови. З’ясовано, що інтерактивне навчання – це навчання, засноване на теоріях навчання, висловлених низкою психологів освіти, наприклад Еріксоном. Його ідеї були реалізовані в програмі під назвою «Супер навчання». Ця програма базується на дослідженнях, які вказують на те, що навчання стає тоді ефективним, коли учень перебуває у стані розслаблення та коли матеріал подається за допомогою різноманітних методів навчання. Було виявлено, що максимальне навчання відбувається тоді, коли інформація сприймається різними органами почуттів і найкраще інтегрується, коли використовується як досвід у процесі навчального процесу. На основі цих теорій викладачам англійської мови пропонується створювати та представляти класи, що передбачають інтерактивне навчання. Інтерактивна спрямованість занять з іноземної мови – це один з головних компонентів, методичних та педагогічних прийомів, завдяки яким можна досягти якісних результатів. Авторка акцентує увагу на важливості та ефективності застосування інтерактивних методів у процесі викладання англійської мови в умовах реалізації програм роботи літніх таборів, які пропонують відпочинок, оздоровлення та заняття англійської з волонтерами країн світу. У статті розглянуто дидактичні передумови організації інтерактивного навчання під час літнього відпочинку, проаналізовано ефективність кожного наведеного прикладу інтерактивного завдання. Доведено, що інтерактивні заходи є дуже ефективними і їх легко запровадити з-поміж учнів будь-якої вікової групи. Окрім того, інтерактивні заходи приносять задоволення; вони стимулюють дітей до легкого вивчення мови. Інтерактивні заняття мають атмосферу освітньої взаємодії між учнем та викладачем, що добре впливає на якість вивчення англійської мови. EN: The article deals with the problem of interactive methods introduction in the process of teaching English in summer camps with the programs of realization the tasks of recreation, recovery and learning English. The author gives an outline of the main tasks and types of interactive activities which are popular in a summer camp to reinforce autonomy and motivation of children. All the examples given in the article were introduced in the summer camp “Forest song”, Yakymivka district Zaporizhzhia region by the members of international organization AISEC. Brainstorming technique, pair work, role play, quests, mingle tasks, project work, outdoor games are the most popular interactive tasks and activities in a summer camp. Interactive tasks and activities are considered as effective methods to improve the quality of foreign language teaching and learning. Besides, the role of the interactive methods of teaching is stressed as to their positive effect not only at language competence but some personal characteristics and interrelations within a group of children as well. Interactive methods enable not to forget that every learner is unique and brings to the process of education his/her personal opinion, point of view and attitude. Interactive classes have atmosphere of educational interaction between a learner and an educator that, in its turn; effects positively at the quality of learning English language. Interactive methods of teaching English in a summer camp with foreign volunteers, capable to remove communication barriers, help to overcome psychological discomfort, raise self-assessment, improve memory and creative way of thinking, develop respect for the representatives of different cultures, tolerance and ethical behavior.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14262
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гірська школа Карпат_Шевченко С.П. С.32-33-36.pdf205.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.