Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14040
Title: Формування системи маркетингу дорадчих послуг в аграрній сфері
Other Titles: The formation of marketing of advisory services in the agrarian sector
Authors: Якунічева, Анастасія Юріївна
Якуничева, Анастасия Юрьевна
Yakunicheva, Anastasiia
Keywords: маркетинг послуг;система маркетингу дорадчих послуг;маркетинг-мікс послуг;зовнішній (традиційний) маркетинг;внутрішній маркетинг;двохсторонній (інтерактивний) маркетинг;marketing services;marketing system of advisory services;marketing mix of services;external (traditional) marketing;internal marketing;bilateral (online) marketing
Issue Date: 2014
Publisher: Копіцентр «Документ-сервіс»
Series/Report no.: Вісник Українського відділення Міжнародної академії аграрної освіти;Вип. 2 C. 281-288
Abstract: UK : В статті розглядається система маркетингу дорадчих послуг, яка базується на комплексі маркетингу. Еле-менти маркетинг-міксу адаптовані відповідно до особливостей дорадчих послуг, через застосування зовнішнього, внутрішнього та двохстороннього маркетингу. EN : In the article the marketing system of advisory services based on marketing mix. Elements of the marketing mix adapted to accordance with the peculiarities advisory services, through the use of external, internal and bilateral marketing.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14040
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf609.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.