Аналіз результатів анкетних опитувань студентів бакалаврату 2021 р. що визначають деякі особливості реалізації студоцентрованого навчання за спеціальністю 101 – Екологія у ТДАТУ

Анотація

UK : В статті представлені данні соціологічних опитувань студентів першого (бакалаврського) рівня, що показують їх ставлення до аспектів студоцентрованого навчання за спеціальністю 101 – Екологія у ТДАТУ. Через спектр анкетного опитування аналізується діючий рівень позитивної комунікації між адміністрацією закладу та викладачами освітніх компонентів ОПП, а також ступень відповідності освітнього середовища індивідуальним потребам кожного студента спеціальності, що необхідні для надання якісних освітніх послуг. Визначається рівень організації студоцентрованого підходу в організації освітнього процесу безпосередньо в межах навчального сектору. Аналізується рівень забезпеченості корегування освітніх послуг із врахуванням думки студентів. Проводиться аналіз анкетного опитування та діючих практик реалізації освітнього процесу на рівні освітньої програми. EN : The article presents data from sociological surveys of students of the first (bachelor's) level showing their attitude to aspects of student-centered education in the specialty 101 - Ecology at TSATU. Through the range of questionnaires, the current level of positive communication between the administration of the institution and teachers of educational components of OPP is analyzed, as well as the degree of compliance of the educational environment with the individual needs of each student needed to provide quality educational services. The level of organization of the student-centered approach in the organization of the educational process directly within the educational sector is determined. The level of provision of adjustment of educational services taking into account the opinion of students is analyzed. An analysis of the questionnaire and current practices of the educational process at the level of the educational program.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By