Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13906
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поправко, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Поправко, Ольга Викторовна | - |
dc.contributor.author | Popravko, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T07:08:04Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T07:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13906 | - |
dc.description.abstract | У сучасній філософії освіти сформувалась тенденція, відповідно до якої освітній простір розглядається як соціокультурна практика і освітня рефлексія в процесі самовизначення і саморозвитку особистості. Під соціокультурною практикою ми розуміємо діяльність індивіда, що визначається його гуманістичними потребами в різних видах творчості згідно з нормами, цінностями, традиціями соціуму, породженим як менталітетом, так і його соціокультурним оточенням, орієнтованим на оновлення способів освоєння майбутнього і самовдосконалення індивіда. У результаті подібної практики перетворюється соціокультурне середовище і відбувається самовдосконалення суб'єкта практики, розвиток у нього природних здібностей, загальнолюдських моральних якостей, професійних навичок, відповідальності перед суспільством, формування стійких і розгалужених соціальних зв'язків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видав. центр КНУКіМ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Освітні виклики соціокультурної сфери. Імплементація європейських цінностей в аудіовізуальній культурі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 19 жовтня 2020 р.);Ч. ІІІ. (С. 93-95) | - |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.subject | соціокультурна практика | uk |
dc.subject | освітня рефлексія | uk |
dc.subject | самовизначення і саморозвиток особистості | uk |
dc.subject | соціокультурне середовище | uk |
dc.subject | принцип подієвості | uk |
dc.subject | організація освітнього процесу | uk |
dc.title | Принцип подієвості в організації культурно-освітніх практик в освітньому просторі закладів вищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
--E632_1.PDF | 147.06 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.