Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13906
Title: | Принцип подієвості в організації культурно-освітніх практик в освітньому просторі закладів вищої освіти |
Authors: | Поправко, Ольга Вікторівна Поправко, Ольга Викторовна Popravko, Olha |
Keywords: | освітній простір;соціокультурна практика;освітня рефлексія;самовизначення і саморозвиток особистості;соціокультурне середовище;принцип подієвості;організація освітнього процесу |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Видав. центр КНУКіМ |
Series/Report no.: | Освітні виклики соціокультурної сфери. Імплементація європейських цінностей в аудіовізуальній культурі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 19 жовтня 2020 р.);Ч. ІІІ. (С. 93-95) |
Abstract: | У сучасній філософії освіти сформувалась тенденція, відповідно до якої освітній простір розглядається як соціокультурна практика і освітня рефлексія в процесі самовизначення і саморозвитку особистості. Під соціокультурною практикою ми розуміємо діяльність індивіда, що визначається його гуманістичними потребами в різних видах творчості згідно з нормами, цінностями, традиціями соціуму, породженим як менталітетом, так і його соціокультурним оточенням, орієнтованим на оновлення способів освоєння майбутнього і самовдосконалення індивіда. У результаті подібної практики перетворюється соціокультурне середовище і відбувається самовдосконалення суб'єкта практики, розвиток у нього природних здібностей, загальнолюдських моральних якостей, професійних навичок, відповідальності перед суспільством, формування стійких і розгалужених соціальних зв'язків. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13906 |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
--E632_1.PDF | 147.06 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.