Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13831
Title: | Реалізація змішаної форми навчання студентів у закладах вищої освіти |
Other Titles: | Implementation of a mixed form of student education in higher education institutions |
Authors: | Кюрчев, Володимир Миколайович Кюрчев, Владимир Николаевич Kiurchev, Volodymyr Ломейко, Олександр Петрович Ломейко, Александр Петрович Lomeiko, Oleksandr Самойчук, Кирило Олегович Самойчук, Кирилл Олегович Samoichuk, Kyryl |
Keywords: | змішане навчання;дистанційне навчання;розклад занять;on-line заняття;аудиторні заняття;опитування;blended learning;distance learning;class schedule;on-line classes;classroom classes;surveys |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 24 С. 12-17 |
Abstract: | UK : В роботі розглянуто досвід університету щодо впровадження в освітній процес змішаної форми навчання здобувачів вищої освіти. Проаналізовано переваги і недоліки даної форми організації освітнього процесу та результати опитування учасників освітнього процесу щодо найбільш оптимального механізму реалізації змішаного навчання. EN : The paper considers the experience of the university in the introduction of a mixed form of higher education in the educational process. The advantages and disadvantages of this form of organization of the educational process and the results of the survey of participants in the educational process on the most optimal mechanism for implementing blended learning are analyzed. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13831 |
Appears in Collections: | кафедра Машиновикористання в землеробстві |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кюрчев В.М.pdf | 600.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.