Індивідуалізація та диференціація підходів в процесі засвоєння дисципліни «Методологія та организація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності»

Анотація

UK : В статті проаналізовано можливість реалізації індивідуально-диференційного підходу до навчання в процесі опанування здобувачами вищої освіти дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності». Розглянуто індивідуальні, статеві, мотиваційні, соціальні, вікові фактори, що впливають на засвоєння дисципліни та формування навичок наукової творчості. Надані рекомендації стосовно підвищення ефективності організації навчального процесу для підвищення якості освіти за дисципліною та формування підвалин для самостійної наукової творчості майбутніх фахівців. EN : The article analyzes the possibility of implementing an individual-differential approach to learning in the process of mastering higher education discipline «Methodology and organization of research with the basics of intellectual property». Individual, sexual, motivational, social, age factors influencing the mastering of the discipline and the formation of skills of scientific creativity are considered. Recommendations are given to increase the efficiency of the educational process to improve the quality of education in the discipline and the formation of foundations for independent scientific creativity of future professionals.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By