Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13800
Title: | Участь викладачів кафедри ЕТТП у програмі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників |
Other Titles: | Participation of teachers of the department of electrical technologies and thermal processes in the program of training scientific and pedagogical workers |
Authors: | Гулевський, Вадим Борисович Гулевский, Вадим Борисович Hulevskyi, Vadym Постол, Юлія Олександрівна Постол, Юлия Александровна Postol, Yuliia Стьопін, Юрій Олексійович Степин, Юрий Алексеевич Stopin, Yurii Стручаєв, Микола Іванович Стручаев, Николай Иванович Struchaiev, Mykola Борохов, Іван Валерійович Борохов, Иван Валерьевич Borokhov, Ivan |
Keywords: | підвищення кваліфікації;викладач;технічні дисципліни;педагоги-стажувальники;диференціація;індивідуалізація;training;teacher;technical disciplines |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 24 С. 93-97 |
Abstract: | UK : У статті розглянуто практичний досвід участі викладачів кафедри ЕТТП у програмі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Визначено методологічне підґрунтя для ефективної співпраці в комунікаційному циклі «викладач – викладач». EN : The article discusses the practical experience participation of teachers of the department of electrical technologies and thermal processes in the program of training scientific and pedagogical workers. the methodological foundations of effective interaction in the cycle of communication «teacher - teacher» are determined. Key words: training, |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13800 |
Appears in Collections: | кафедра Електротехнології і теплові процеси |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гулевський В.Б.pdf | 436.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.