Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13738
Title: Branding as a part of brand management
Authors: Bondarenko, K. S.
Keywords: branding;full-fledged brand;brand;design
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали VIII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ за підсумками наукових досліджень 2020 року. Кафедра іноземної мови;С. 27-28
Abstract: It is not uncommon for company owners to ask marketing organizations to draw some logo, thinking that this is a full-fledged brand building. Not understanding the difference between definitions such as “branding” and “corporate identity”, a manager wastes his time and loses money
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13738
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko K. 2020.pdf113.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.