Аналіз комфорту освітнього середовища в контексті його психологічної безпеки у ТДАТУ за результатами соціологічних опитувань магістрантів 2021 р. спеціальності 101 – Екологія

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Аюбова, Ельнара Мусаібовна
Аюбова, Эльнара Мусаибовна
Ayubova, Elnara
Щербина, Валентина Вікторівна
Щербина, Валентина Викторовна
Shcherbyna, Valentyna
Чебанова, Юлія Василівна
Чебанова, Юлия Васильевна
Chebanova, Yuliia
Ганчук, Максим Миколайович

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

ТДАТУ

Анотація

UK : У статті проаналізовані данні соціологічних опитувань магістрантів першого та другого курсів у питаннях забезпечення їх прав, свобод та інтересів у освітньому процесі на ОПП «Екологія». Було досліджено аспекти безпечної взаємодії студентів та викладачів у навчально-виховному процесі з метою запобігання проявів неповаги та насильства. В статті розглянуто проблема розробки та впровадження системи заходів з профілактики правопорушень між учасниками освітнього процесу; механізмів запобігання та реагування на найменші прояви порушення безпечного середовища через психолого-педагогічний супровід здобувачів вищої освіти ТДАТУ. Проведений аналітичний огляд отриманих результатів соціологічних опитувань та діючих практик реалізації освітнього процесу на рівні освітньої програми зокрема та ЗВО в цілому. EN : The article analyzes the data of sociological surveys of first and second year undergraduates in ensuring their rights, freedoms and interests in the educational process at OPP «Ecology». Aspects of safe interaction between students and teachers in the educational process were studied in order to prevent manifestations of disrespect and violence. The article considers the problem of developing and implementing a system of measures for crime prevention between participants in the educational process; mechanisms to prevent and respond to the slightest manifestations of violations of the safe environment through psychological and pedagogical support of higher education students TSATU.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By