Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13726
Title: Маркетингові аспекти вирощування мікрозелені
Authors: Пушкар, О. В.
Райков, Р. А.
Сокіл, Яна Сергіївна
Сокол, Яна Сергеевна
Sokil, Yana
Keywords: овочева продукція;мікрозелень;бізнес;реалізація продукції;цифрова реклама;соціальні мережі
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 28-29
Abstract: Економічний ефект проекту представлений доходом, що отримають працівники новоствореного підприємства та додатковими відрахуваннями в місцевий бюджет. Підприємство планує отримати виручку від реалізації у розмірі 2,9 млн.грн, з яких чистий прибуток після сплати податків складе 2,4 млн. Реалізація проекту є ефективною, оскільки рентабельність виробництва дорівнюватиме за розрахунками автора 153,4%.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13726
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-30-31.pdf351.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.