Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13725
Title: Маркетинговий менеджмент проекту крафтових макаронних виробів
Authors: Трохимчук, М. П.
Мінко, В. Д.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Keywords: маркетинговий менеджмент;макаронні вироби;сировина;розвиток ринку макаронних виробів;управління маркетинговими механізмами
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 26-27
Abstract: Запровадження нового унікального продукту на ринку України надасть можливість реалізовувати продукт за найвищою ціною 55 грн/кг. При цьому, чистий прибуток дорівнюватиме 170 тис грн, або 14,2 тис грн в мсісяць, рентабельність виробництва становитиме 17,38%, а розмір інвестицій складатиме 1448 тис грн.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13725
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-28-29.pdf349.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.