Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13720
Title: Можливості просування продуктів харчування в Інтернеті
Authors: Іванченко, О. О.
Іванченко, С. С.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: карантинні обмеження;продукти харчування;бізнес через Інтернет;активізація маркетингових комунікацій;маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);C. 16-17
Abstract: Основою стратегії просування зелені категорії «мінігрін» у соціальних мережах має стати інформація, отримана і ході проведення попереднього профілю цільової аудиторії, ознак та характеристик сегментів ринку та аналізу конкурентів, які пропонують аналогічний продукт, або продукт-замінник (традиційну зелень). Отримані дані стануть основою формування контент-стратегії просування бізнесу через інтернет
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13720
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-18-19.pdf491.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.