Маркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризму
Вантажиться...
Дата
Автори
Грушко, А. О.
Малєв, Є. В.
Трижон, Я. О.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Legeza, Daria
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ТДАТУ
Анотація
Аграрне підприємство сьогодні не виконує селоформуючу функцію. З метою розвитку села необхідно у подальшому стимулювати створення нових моделей ведення бізнесу, яке надасть можливість домогосподарствам одержати додатковий фінансовий дохід та забезпечити робочими місцями односільчан. З цього приводу, розвиток аграрного та сільського туризму, як сучасного інструменту навчання, є частиною рішення такої проблеми. Більш того, такий вид бізнесу створює сприятливе екологічне середовище, яке виконує ще й естетичну функцію.