Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13717
Title: Маркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризму
Authors: Грушко, А. О.
Малєв, Є. В.
Трижон, Я. О.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Keywords: аграрне підприємство;туризм;агротуризм;маркетинг;інноваційна модель агротуризму
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 11-13
Abstract: Аграрне підприємство сьогодні не виконує селоформуючу функцію. З метою розвитку села необхідно у подальшому стимулювати створення нових моделей ведення бізнесу, яке надасть можливість домогосподарствам одержати додатковий фінансовий дохід та забезпечити робочими місцями односільчан. З цього приводу, розвиток аграрного та сільського туризму, як сучасного інструменту навчання, є частиною рішення такої проблеми. Більш того, такий вид бізнесу створює сприятливе екологічне середовище, яке виконує ще й естетичну функцію.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13717
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-13-15.pdf365.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.