Маркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Грушко, А. О.
Малєв, Є. В.
Трижон, Я. О.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Legeza, Daria

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

ТДАТУ

Анотація

Аграрне підприємство сьогодні не виконує селоформуючу функцію. З метою розвитку села необхідно у подальшому стимулювати створення нових моделей ведення бізнесу, яке надасть можливість домогосподарствам одержати додатковий фінансовий дохід та забезпечити робочими місцями односільчан. З цього приводу, розвиток аграрного та сільського туризму, як сучасного інструменту навчання, є частиною рішення такої проблеми. Більш того, такий вид бізнесу створює сприятливе екологічне середовище, яке виконує ще й естетичну функцію.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By