Ефективність нетрадиційних носіїв реклами
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ТДАТУ
Анотація
На сьогоднішній день, актуальність реклами не викликає жодних сумнівів, тому що саме вона грає вирішальну роль в розвитку ринкової економіки та є її важливим елементом. Якщо обірвати зв'язок виробника зі споживачем, що здійснюється за допомогою реклами, то ефективність діяльності підприємства-виробника різко зменшиться - компанія не буде знати чи треба удосконалювати продукцію та як це краще зробити, чи може потрібно створювати новий товар. При цьому зовнішня реклама вважається одним з найбільш ефективних засобів реклами, тому що інформація про продукцію компаній-виробників оточує споживачів всюди на вивісках, щитах, стелах, всіляких покажчиках, штендерах, банерах, вивісках, лайтбоксах, тролах і їм просто нема куди дітися від неї.