Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13641
Title: Ефективність нетрадиційних носіїв реклами
Authors: Грищенко, О. В.
Глєбов, А. Ю.
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Keywords: реклама;ринкова економіка;засоби донесення інформації;повітряна куля;рекламний логотип;промоакції
Issue Date: 2021
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня, 2020 р.);C. 9-10
Abstract: На сьогоднішній день, актуальність реклами не викликає жодних сумнівів, тому що саме вона грає вирішальну роль в розвитку ринкової економіки та є її важливим елементом. Якщо обірвати зв'язок виробника зі споживачем, що здійснюється за допомогою реклами, то ефективність діяльності підприємства-виробника різко зменшиться - компанія не буде знати чи треба удосконалювати продукцію та як це краще зробити, чи може потрібно створювати новий товар. При цьому зовнішня реклама вважається одним з найбільш ефективних засобів реклами, тому що інформація про продукцію компаній-виробників оточує споживачів всюди на вивісках, щитах, стелах, всіляких покажчиках, штендерах, банерах, вивісках, лайтбоксах, тролах і їм просто нема куди дітися від неї.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13641
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-11-12.pdf355.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.