Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерських, Надія Сергіївна-
dc.contributor.authorСерских, Надежда Сергеевнаuk
dc.contributor.authorSerskykh, Nadiiauk
dc.date.accessioned2017-03-30T07:04:38Z-
dc.date.available2017-03-30T07:04:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 4 (28) (С. 156-160)-
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.subjectторговельні витратиuk
dc.titleЕлектронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфериuk
dc.typeWorking Paperuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1129.pdf312.47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.