ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333
Title: Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфери
Authors: Серських, Надія Сергіївна
Серских, Надежда Сергеевна
Serskykh, Nadiia
Keywords: електронна комерція
e-commerce
торговельні витрати
Issue Date: 2014
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 4 (28) (С. 156-160)
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1129.pdf312,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.