ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022
Title: Формування унікальної товарної пропозиції у сфері маркетингу послуг
Authors: Чабан, А. О.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Keywords: надання послуг
маркетинг
види послуг
маркетингове середовище
дресирування собак
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 39-40
Abstract: Створення сприятливого маркетингового середовище у сфері послуг надає можливість фактично вирішити проблему споживача, з іншого боку невизначеність у критеріях оцінки послуг та негативні відгуки споживачів можуть призвести до збитковості підприємства. Вирішення маркетингових підходів до надання послуг, виявлення факторів що впливають на підприємство, а також розрахунок результатів ефективності підприємства у сфері послуг є вкрай актуальними.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-39-40.pdf345,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.