Побудова бізнес-моделі підприємства з продажу засобів захисту рослин на основі Business Model Canvas

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТДАТУ

Анотація

Розвиток комунікацій дає змогу здійснювати взаємовідносини з клієнтами в цифровому просторі, використовуючи такі канали надання інформації як мобільний зв’язок, різні месенджери, соціальні мережі, Youtube-канали, що зменшує потребу у дистриб’юторах, використання таргетованої реклами у соціальних мережах, створення чат-боту для консультування клієнтів щодо найпоширеніших питань та навігації по веб-сайту магазину. Проте для охоплення сегменту цільової аудиторії, що купує у традиційних спеціалізованих магазинах з продажу засобів захисту рослин у м. Мелітополі необхідно використовувати ефективну зовнішню рекламу та персональний продаж

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By