ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992
Title: Маркетингові підходи до виробництва макаронних виробів в регіоні
Authors: Береславський, О. С.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Keywords: виробництво макаронних виробів
макарони власного виробництва
модель підприємства малого бізнесу
концепція бренду
упаковка
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 9-10
Abstract: Визначення стратегічного напряму розвитку підприємств малого бізнесу, аналіз потенційних споживачів, дослідження каналів збуту та ефективності реалізації продукції є актуальними питаннями, що потребують подальшого дослідження.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-9-10.pdf332,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.