Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12988
Title: | Проєктування прес-форми для виготовлення повітряного гвинта авіамоделі |
Authors: | Мацулевич, Олександр Євгенович Мацулевич, Александр Евгеньевич Matsulevych, Oleksandr Щербина, Віктор Михайлович Щербина, Виктор Михайлович Shcherbyna, Viktor Валієва, К. Р. Дуков, В. О. |
Keywords: | середовищі PowerSHAPE;повітряний гвинт авіамоделі;авіамоделювання;3D модель;фрезерування |
Issue Date: | 2020 |
Series/Report no.: | Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матер. І Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 07-25 грудня 2020 р.);(С. 24-28) |
Abstract: | В результаті досліджень в середовищі PowerSHAPE було створено геометричну 3D модель повітряного гвинта авіаційної моделі, на основі якої було побудовано 3D модель моделі прес-форми, виготовлені робочі кресленики і розроблено технологію обробки. Технологічна операція обробки фрезеруванням проводилася на фрезерному верстаті мод 6Р13Ф3, для чого в системі PowerMill було повністю змодельовано обробку і автоматично створено керуючу програму для фрезерного верстата з ЧПУ WL4М. Даний проект підтвердив не тільки широкі можливості роботи з пакетом програм PowerSOLUTION для виготовлення таких складних деталей як повітряний гвинт двигуна авіаційної моделі, але і можливість застосування даного продукту до авіапромисловості в цілому, так як дана технологія може бути застосована і для легких літаків, парапланеризму і ряду інших видів авіаційного виробництва. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12988 |
Appears in Collections: | кафедра Технічна механіка та комп'ютерне проектування ім. професора В.М. Найдиша |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали конференції_07-25.2020-24-28.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.