Стан, проблеми та перспективи впровадження дуальних навчальних програм підготовки здобувачів вищої освіти агроінженерних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Довжик, М. Я.
Зубко, В. М.
Кувачов, Володимир Петрович
Кувачев, Владимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr
Кюрчев, Сергій Володимирович
Кюрчев, Сергей Владимирович
Kiurchеv, Serhii
Пастухов, В. І.
Пастушенко, С. І.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Науково-методичний центр ВФПО

Анотація

Агроінженер − одна з найбільш затребуваних на ринку праці спеціальностей, фахівців якої потребує значна частина діючих агропідприємств. На відміну від здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти, практична підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання має забезпечувати одержання ними не робітничого фаху з одного (вузькоспеціалізованого) напряму, якій «відточується» протягом всього навчання, а поглиблені фахові знання з інженерії у рослинництві, тваринництві, первинній обробці та зберіганні сільськогосподарської продукції,. Це забезпечує формування саме інженерних компетенцій, знання та розуміння технологій і механізованих технологічних процесів, створює платформу для прийняття ефективних інженерних рішень.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By