Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12891
Title: Стан, проблеми та перспективи впровадження дуальних навчальних програм підготовки здобувачів вищої освіти агроінженерних спеціальностей
Authors: Довжик, М. Я.
Зубко, В. М.
Кувачов, Володимир Петрович
Кувачев, Владимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr
Кюрчев, Сергій Володимирович
Кюрчев, Сергей Владимирович
Kiurchеv, Serhii
Пастухов, В. І.
Пастушенко, С. І.
Keywords: агроінженер;дуальні навчальні програми;агроінженерні спеціальності;агропідприємство;виробництво
Issue Date: 2020
Publisher: Науково-методичний центр ВФПО
Series/Report no.: Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22 жовтня 2020 р.);(С. 21-24)
Abstract: Агроінженер − одна з найбільш затребуваних на ринку праці спеціальностей, фахівців якої потребує значна частина діючих агропідприємств. На відміну від здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти, практична підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання має забезпечувати одержання ними не робітничого фаху з одного (вузькоспеціалізованого) напряму, якій «відточується» протягом всього навчання, а поглиблені фахові знання з інженерії у рослинництві, тваринництві, первинній обробці та зберіганні сільськогосподарської продукції,. Це забезпечує формування саме інженерних компетенцій, знання та розуміння технологій і механізованих технологічних процесів, створює платформу для прийняття ефективних інженерних рішень.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12891
Appears in Collections:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-konferencziya-22-10-2020-22-25.pdf160.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.