Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12834
Title: Ефективність застосування маркетингових досліджень у діяльності підприємств
Authors: Хахаєва, М. Е.
Keywords: маркетингові дослідження;бізнес;ринкові відносини
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент : тези доповідей IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 117-118
Abstract: Метою проведення маркетингових досліджень є виявлення маркетингових можливостей та розробка стратегій використання цих можливостей щодо прийняття оптимальних управлінських рішень розвитку підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12834
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf107.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.