Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12780
Title: Формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодів
Authors: Хахаєва, М. Е.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: ринок плодів;ціна;збут;маркетинг;маркетинг в галузі садівництва
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції;(С. 231-235)
Abstract: Метою дослідження є аналіз сучасного стану та визначення альтернатив формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12780
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf198.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.