Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12779
Title: Маркетингові аспекти виробництва та реалізації дитячих іграшок
Authors: Антюшин, Р. О.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: дитячі іграшки;іграшки з дерева;прибуток;торгова марка «Екогра»;реклама;продаж
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) : збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції;(С. 5-6)
Abstract: На вітчизняному ринку дитячих іграшок велика конкуренція. Продукцію виробляють невеликі підприємства, зосереджені на локальних ринках. Більшу частку вітчизняного виробництва складають м’яконабивні та пластмасові іграшки. На виробництві дитячих іграшок з дерева спеціалізуються західні області України.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12779
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf334.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.