Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвпадченко, К. С.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-05T07:51:44Z-
dc.date.available2021-01-05T07:51:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12771-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки формування в країні насиченого ринку, плодоовочевої продукції можливе лише за правильного застосування маркетингових інструментів, що спрямовує сільськогосподарські підприємства на одержання максимального прибутку навіть в умовах конкуренції та коливання цін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 35-річчю Економічного факультету (м. Херсон 20-21 вересня 2019 р.);(С. 205-207)-
dc.subjectплодоовочева продукціяuk
dc.subjectмаркетингова збутова політикаuk
dc.subjectтоваровиробникиuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.titleЕфективні маркетингові інструменти в системі збуту плодоовочевої продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf149.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.