Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12771
Title: Ефективні маркетингові інструменти в системі збуту плодоовочевої продукції
Authors: Євпадченко, К. С.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: плодоовочева продукція;маркетингова збутова політика;товаровиробники;маркетингові інструменти
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 35-річчю Економічного факультету (м. Херсон 20-21 вересня 2019 р.);(С. 205-207)
Abstract: В умовах ринкової економіки формування в країні насиченого ринку, плодоовочевої продукції можливе лише за правильного застосування маркетингових інструментів, що спрямовує сільськогосподарські підприємства на одержання максимального прибутку навіть в умовах конкуренції та коливання цін.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12771
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf149.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.