Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12769
Title: Удосконаленя системи збуту продукції плодоовочівництва
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: плодоовочева продукція;споживачі;виробники;ринок
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 35-річчю економічного факультету;(С. 221-223)
Abstract: В останні роки спостерігається зростання споживацького попиту наплодоовочеву продукції, що в свою чергу сприяє зростанню виробництва фруктів та овочів в аграрних підприємствах. Економічна ефективність діяльності таких підприємств значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації плодоовочевої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку [3, 67]. Сьогодні лише одиниці з місцевих товаровиробників володіють знаннями та навичками ефективного використання системи маркетингу. А для більшості сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених фруктів та овочів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12769
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf155.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.