Удосконаленя системи збуту продукції плодоовочівництва
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В останні роки спостерігається зростання споживацького попиту наплодоовочеву продукції, що в свою чергу сприяє зростанню виробництва фруктів та овочів в аграрних підприємствах. Економічна ефективність діяльності таких підприємств значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації плодоовочевої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку [3, 67]. Сьогодні лише одиниці з місцевих товаровиробників володіють знаннями та навичками ефективного використання системи маркетингу. А для більшості сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених фруктів та овочів.