Удосконаленя системи збуту продукції плодоовочівництва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В останні роки спостерігається зростання споживацького попиту наплодоовочеву продукції, що в свою чергу сприяє зростанню виробництва фруктів та овочів в аграрних підприємствах. Економічна ефективність діяльності таких підприємств значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації плодоовочевої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку [3, 67]. Сьогодні лише одиниці з місцевих товаровиробників володіють знаннями та навичками ефективного використання системи маркетингу. А для більшості сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених фруктів та овочів.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By