Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12767
Title: Маркетингове дослідження макросередовища ринку молока та молочних продуктів
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tatiana
Keywords: ринок молока;маркетингові дослідження;макросередовище;економічні фактори;політичні та правові фактори;marketing researches;milk and dairy products market;macro environment;economic factors;political and legal factors
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку: Міжнародна науково-практична конференція (14 - 15 червня 2018 р.);(С. 115-118)
Abstract: UK: Необхідність вирішення проблем молочної промисловості з метою забезпечення її ефективного функціонування для задоволення цілей виробників, переробників, споживачів, підвищення рівня конкурентоспроможності як на вітчизняному, так і на зовнішньому ринку роблять актуальним проведення дослідження в даній галузі. Розвиток галузевого ринку України передбачає орієнтацію врахування впливу чинників, які обумовлюють стабілізацію й розширення ринків збуту вітчизняної продукції в умовах глобалізації економіки. Саме врахування впливу факторів маркетингового середовища на макро- та на мікрорівні має бути покладено в основу подальшої стратегії розвитку підприємств та прогнозуванні їхніх ризиків на ринку за умов поглиблення євроінтеграції. EN: The influence of macro-factors on the dairy product market are considered. The main factors hindering the development of enterprises with dairy production in Ukraine. Research results allowed to identify prospects for the development of the dairy product market.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12767
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf388.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.