Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-04T08:25:28Z-
dc.date.available2021-01-04T08:25:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12766-
dc.description.abstractРівень інноваційного потенціалу підприємств відіграє важливу роль в діяльності підприємств. Саме удосконалені, нові товари та послуги, креативні ідеї створюють конкурентні переваги, дозволяють зберігати свої позиції на ринку. Оцінити ринкову привабливість ідеї товару або послуги, просувати його на ринок, залучати інвесторів неможливо без вивчення ринку та його потреб. Тому важливою умовою реалізації інноваційної діяльності є наявність маркетингових досліджень в сфері інтересів підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 18-19 травня 2017 року);(С. 250-252)-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectфінансиuk
dc.titleМетодика дослідження інноваційного потенціалу підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf128 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.