Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12760
Title: Формування професійних орієнтирів майбутніх маркетологів
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: взаєморозуміння;взаємодія;професійна культура;професія "Маркетолог"
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р.) Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького;(С. 245-246)
Abstract: Сьогодні розвиток людини залежить не стільки від рівня наповнення, скільки від атмосфери розуміння, взаєморозуміння та взаємодії. Тому навчання взаєморозуміння є однією з головних цілей освіти. Взаєморозуміння та взаємодія передбачають наявність ціннісних орієнтирів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12760
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-245-246.pdf235.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.